mandag 4. oktober 2010

DT bidrag - oktober!

DT-utfordringen jeg fikk i oktober var å lage kort med motiver fra Vintagearkene til Gode Minner :)



Kortet er laget av bazzil og mønsterarket Biler fra Papirdesign. Kantene er svertet med Colorbox-Chestnut Roan. Tråden og blonden er fra Gode Minner. Blonden er sprayet med Glimmer Mist-Suede. Motivet er da som sagt fra Gode Minners vintageark. Chipboardswirlen er sprayet med Glimmer mist - Suede og dekket med crackle accent. Rosene, Stickles-silver og den sorte glaze pennen(som jeg har brukt for å tegne viserne) er også fra Gode Minner. Chipboardklokka og charmen jeg har brukt har jeg fått i en vandrepakke.



Mønsterarket jeg har brukt på dette kortet er fra October afternoon-picnic table. Kantene er også her svertet med Color Box-chestnut roan. Punchen jeg har brukt er Doily lace edge punchen fra Martha Stewart. Swirlen er fra Prima - say it in pearls. Bokstavene er fra Adornit og heter buckaroo. Stempelet er fra KH og er embosset med Judi Kins embossingpulver-metallic gold. Blomster fra KOrt & Godt, stickles-golden rod og motiv fra Gode Minners vintageark.

1 kommentar:

  1. Nyyydelig som vanlig, Line!!
    Deliakte kort, og flott pyntet ♥

    SvarSlett