mandag 22. februar 2010

Konfirmasjon - DT bidrag!






DT utfordringen denne gangen var å lage invitasjon, bordkort og takkekort til konfirmasjon. Jeg har brukt bazzil canvas, mønsterark fra Papirdesign - rosa ruter og jentekonfirmasjon. Alle kanter er svertet med cats eye-velvet, blondene er stanset ut med Martha Stewarts doily lace edge punch, bordkortet er stanset ut med Spellbinder-scalloped oval og sprayet med glimmer mist-pearl, bokstavene er stanset ut av QK alpha Eliza og dekorert med liquid pearls-white opal
. Kjolestempelet er fra Kreativ hoby og er farget med Pro Markers i fargene blossom og lavender. Rosene fås kjøpt på Gode minner og mine er dekorert med Stickles-cotton candy. Båndet er også kjøpt på Gode minner :)

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte!! Gleder meg til å se hele langbordet ferdig. Kommer til å bli såå bra!

    SvarSlett
  2. Kanon søtkonfirmasjonsserie :)
    Veldig ulikt deg å være så søt i stilen. Veldig bra :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt og herlig, Line!!
    Jeg så dem inne på Gode Minner her om dagen, du kan jo rosa du =)

    SvarSlett
  4. Bordkortet var prikken over i-en for meg, skikkelig fint!

    SvarSlett
  5. Kjempe flott. Takk for inspirasjon :-)

    SvarSlett